2016. április 7., csütörtök

Blogom első két díja

Sziasztok!

Először is meg szeretném köszönni az 1300+ oldalmegjelenítést. *-* Másodszor pedig azt a két díjat, amit a Number 4 és az Égdörgés íróitól kaptam.

12 dolog a blogomról:
~ lassan már egy éve, hogy megírtam a Prológust, viszont az még nem bloggerre ment
~ Facebookon indultunk, azóta már lett egy újabb facebook oldal (amit ide kattintva megnézhetsz)
~ két szemszöges a történet
~ míg Tessát én írom, Sarah szemszögéről az egyik barátnőm gondoskodik (ide kattintva szintén elérhetsz)
~ eredetileg Saraht mással kezdtem el írni, mint akivel most írom
~ nem tudatosan adtam Tessának a nevét, abba bele sem gondoltam, hogy a TID-s Tessa is hasonló képességekkel bír
~ mint a blogból kiderült Cassie rajongói közé sorolhatom magam, bár még nem olvastam ki az TMI sorozatot (most tartok az ötödik kötetnél), TID-be bele se kezdtem, az Akadémiát viszont a blog miatt el kellett olvasnom (már ami megjelent), hogy az Akadémiás részeknél tudjak miről írni 
~ már nem tudom kitől kaptam a fejlécet, de jobb lett, mint ahogy elképzeltem *-*
~ nem szeretek illusztrációt adni a karakterekhez, maximum arc nélküli képeket, hogy mindenkinek megmaradjon a saját elképzelése, ki hogyan néz ki (persze ezt egy-két blogomnál nem egészen sikerült betartani)
~ nem fanfictionnek indult, nem az Árnyvadászvilág lett volna a téma
~ nagyon gondolkozok, hogy megváltoztatom a blog kinézetét, de valamiért most úgy tetszik, ahogy van
~ nincs bétája a blognak

12 kérdés, 12 válasz:
~ Mióta blogolsz? Facebookra már két éve írok, de bloggerre való első regisztrációm 2016.01.28-án történt meg egy másik blogom regisztrációjával. 
~ Hány blogod volt eddig? Bloggeren öt saját (abból kettő kétszemszöges, szóval két blognak csak a frissítésével foglalkozom), facebookon viszont kb. hat, ezekből párat töröltem, egy pedig abba lett hagyva, de facebookon még mindig fent van (itt megnézheted, csak három része van fent, ezt is ketten írtuk, és a karakterem neve szintén Tessa) 
~ Olvastad vagy találkoztál már eddig a blogommal? (Number 4) Őszintén? Nem emlékszem. Én annyira nem szeretek blogokat olvasni, inkább a papíralapúakat szeretem könyveknél is. Írni imádok, bétáskodni is, sőt, lehet ha van egy blog, amit már első részektől olvasok követni is fogok, de visszaolvasni már nem annyira szeretek. :D
~ A blogodnak van személyes kötődése a való életedhez? Ha olyanra gondolsz, hogy magamból van-e a blogban, akkor természetesen van. Nem tudok úgy írni, hogy ne raknék bele egy-egy tulajdonságok, emléket vagy eseményt. 
~ Hogy kezdtél el írni? /Mármint, mit írtál először, ami oda vezetett, hogy blogot írj/ Nyár eleje volt, a szobámat éppen festették, minden ki volt pakolva, csak estére hozták vissza oda az ágyam és a TV-t. Este felé lehetett már, és nem tudtam mit kezdeni magammal az üres helységben, ezért felnyitottam a laptopom, létrehoztam egy Facebookos oldalt, és írni kezdtem. Akkor nyáron olvastam a Szent Johanna Gimit, és hát ez annak a blogomnak az elején is nagyon megérződik. Akkor nem foglalkoztam úgy igazából semmivel, se azzal, hogy hogyan néz ki, se azzal, hogy milyen hibák vannak benne. Aztán megkaptam az első visszajelzést, majd a másodikat, és egyre több jött, mind addig, amíg valaki rá nem írt valaki az oldalra, hogy mennyire tetszik neki, aztán rá pár napra (amikor a születésnapom volt), felköszöntött minden figyelmeztetés nélkül. Talán itt volt az, amikor úgy voltam vele, hogy nem csak a magam szórakoztatására írjak, és fejlődni akarjak. 
~ Ha lehetne egy szuper képességed mit választanál? Vagy új rúnák kitalálásra, vagy teleportálás :D 
~ Ki a kedvenc szereplőd a blogomról? Még nem olvastam, így véleményt se tudok mondani a blogodról, és erre se tudok válaszolni, de pótolni fogom. Viszont a fejléc az nagyon bejött. :))
~ Írtál valaha fanfiction-t? Ha igen, akkor kiről írtad? :D Attól eltekintve, hogy ez egy fanfic-es blog? Két barátnőmről és a kiszemeltjükről egyet-egyet ;) 
~ Hány blogos barátod van? Ismerőseid közül van-e olyan, aki blogol? Egy vagy kettő, nem sok. Ismerőseim közül vannak páran, akik szeretnek írni, és írnak is, de talán csak egyről tudok, hogy blogolna is. 
~ A szüleid tudnak róla, hogy blogolsz? Igen, anya mindig kinyomtatja az új részeket, amiket szeretek az orruk alá nyomi. :D 
~ Melyik a kedvenc emojid? :D 👾,ez nem tudom, hogy miért nincs a telefonomon, de imádom. Emellett még ezek: 😍😂☺😊
 ~ Van a blogodnak facebook-os oldala? /lehet az csoport is/ Mint említettem, ott kezdtem el "blogolni" 

12 kérdésem:
~ Mit szeretsz a legjobban a blogolásban? 
~ Ki(k) az(ok) a személy(ek), aki(k)nek először megmutatod az írásodat közzététel előtt?
~ Ki a kedvenc karaktered a saját blogodban? 
~ Mit szeretsz legjobban a blogodban? 
~ Volt már emlékezetes élményed blogolással, írással kapcsolatban? 
~ Te milyen témájú blogokat szeretsz? 
~ Van blogger/bloggerina példaképed?
~ Melyik könyv hatott rád a legtöbb befolyással?
~ Ki a kedvenc író(nő)d?
~ Voltál már valamilyen könyv feszten, dedikáláson?
~ Benne vagy valamilyen facebook-os blogger csoportban?
~ Bloggeren kívül felrakod máshova az írásaidat?

10 dolog rólam:
~ 16 éves leszek pár hónap múlva
~ áprilistól júniusig lévő időszak a kedvencem 
~ filmekben főként a horrort, thrillert és a fantasykat szeretem, míg könyvben inkább csak a fantasykat (bár mindent megnézek, elolvasok)
~ egy Árnyvadászok vagyok :3
~ ha esik az eső, nagyon semmihez nincs kedvem, viszont napsütésben annál több mindenhez 
~ I SHIP MALEC 
~ még mindig nem tudom, hogy mi legyek, ha nagy leszek, viszont az írást mindenképp valamilyen módon meg szeretném tartani (ennek így most van értelme?)
~ esténként mindig sokáig fent vagyok (értsétek: éjfélig biztos), reggel viszont annál inkább utálok felkelni (akármikor feküdtem le előző este)
~ nem sok minden zavar írás közben, viszont, ha fáj a fejem egy értelmes mondatot se tudok összehozni. 
~ se sorozatoknál, se blogoknál, se videós vlog/gameplay/stb. sorozatnál nem szeretem visszanézni/olvasni azt, ha nem az első pár része van még csak fent

10 kérdés, 10 válasz:
~ Mióta blogolsz? Facebookra már két éve írok, de bloggerre való első regisztrációm 2016.01.28-án történt meg egy másik blogom regisztrációjával. 
~ Van kedvenc blogod? Nincs, nem nagyon szoktam blogokat olvasni. 
~ Melyik a kedvenc karaktered az ÉN blogomból? Még a te blogodat sem sikerült elolvasni. Pótolni fogom.
~ Hova utaznál el? Olaszolrszág, Japán és Idris 
~ Van háziállatod? Van, egy őzpincsi-puli keverék
~ Van kedvenc filmed? Nincs, mindig megnézek valamit, és ha nagyon tetszik ráfogom, hogy ez a kedvencem. :D De (könyvtől függve, függetlenül) Végzet ereklyéi, Őrzők legendája, Pí élete, amit hirtelen említeni tudnék. 
~ És zenéd? When the darkness comes
~ Hány éves vagy? Nem sokára 16
~ Hány blogod van? Öt saját (abból kettő kétszemszöges, szóval két blognak csak a frissítésével foglalkozom)
~Jól vagy? Fáj a fejem :D 

10 kérdésem: 
~ Melyik a kedvenc könyved?
~ Szereted valamelyik fandom-közösséget? 
~ Van poszter a faladon?
~ Van valamilyen fandomos dolgod? Ha igen mi az?
~ Melyik szuperhőssel találkoznál?
~ Melyik világba mennél el kirándulni? /pl: Idris, Narnia.../
~ Az időjárás befolyásolja a kedved?
~ Melyik a kedvenc évszakod?
~ Melyik napszakban tudsz a legjobban írni? 
~ Milyen érzés, ha kapsz egy kritikát a blogodra? 

Az én jelöltjeim:
(válasszatok a két díj közül egyet, a díjazásnál figyelembe vettem a blog kinézetét is)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése